Mohlo by vás zaujímať

Pár otázok a odpovedí k nákupu v našom obchodíku

Aké poštovné zaplatím pri objednávke?

Poštovné v rámci Slovenskej republiky je účtované nasledovne:

– poštovné doporučene 1.tr. prostredníctvom Slovenskej pošty pri platbe vopred je 2,95 €

– poštovné doporučene 1.tr. prostredníctvom Slovenskej pošty pri platbe na dobierku je 4,75 €

– balíček Vám môžeme doručiť aj do výdajného miesta Packeta, pri platbe vopred je poštovné 4,00 €

– doručenie na výdajné miesto Packeta pri platbe na dobierku je spoplatnené sumou 5,80 €

– doručenie kuriérom DPD / GLS pri platbe vopred je 4,09 €

– doručenie kuriérom DPD / GLS pri platbe na dobierku je 5,89 €

– pri objednávke v súhrnnej hodnote tovaru nad 100 € radi zaplatíme poštovné za vás 🙂

Do Českej republiky zasielame balíky Packetou na adresu (6,00 €) alebo na výdajné miesta (5,40 €).

Do ostatných krajín EÚ a sveta zasielame balíky Packetou na adresu alebo poštou. Ak sa Vám v pokladni nezobrazí možnosť doručenia do Vašej krajiny, prosím kontaktujte nás.

Akým spôsobom je možné zaplatiť objednávku?

Pri nákupe v našom obchodíku si môžete zvoliť z viacerých spôsobov platby. Pri platbe vopred je možné objednávku uhradiť platobnou kartou alebo prevodom na účet.

Ďalším spôsobom úhrady vašej objednávky je platba pri prevzatí, teda dobierkou.

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Tovar skladom vám štandardne odošleme do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Máme malé deti a tak nie je vždy v našich silách utekať zabaliť a odoslať váš balíček hneď. Ak tovar skladom potrebujete ešte skôr, prosím, dajte nám o tom vedieť a urobíme maximum, aby sme vám ho dodali včas.

Pri vecičkách šitých na želanie je doba dodania 2 – 4 týždne. Dodacia doba sa líši v závislosti od konkrétneho produktu a aktuálnych kapacít našich dielní.

Neváhajte nám napísať a informovať sa o dostupnosti jednotlivých vecičiek. Niekedy sa stane, že tovar označený na objednávku máme skladom a naopak, hoci sa vždy snažíme aktualizovať stav nášho skladu.

Samotné doručenie prepravcom trvá zväčša 1 pracovný deň.

Aká záruka sa vzťahuje na zakúpený tovar?

Na u nás zakúpený tovar sa vzťahuje dvojročná záruka. Viac sa dočítate v našich Obchodných podmienkach.

Žijem za hranicami Slovenska. Môže sa moje vtáčatko vyparádiť?

Juj, pravdaže! Naše vtáčatká žijú rozlietané kade-tade po svete a my z toho máme veľkú radosť! Naše vecičky Vám s radosťou zašleme kamkoľvek do zahraničia, poštovné účtujeme podľa cenníka pošty resp. Packety s doručením na adresu. Ak Vaša krajina nie je v pokladni dostupná k výberu, prosím, kontaktujte nás a všetko spolu doladíme.

Môžem si po veci prísť i osobne?

Samozrejme áno, veľmi radi sa s Vami zoznámime 🙂 Osobný odber nie je nijako spoplatnený, len si vopred dohodneme predpokladaný termín vyzdvihnutia. Počas trvania korona-karantény Vás prosíme o dodržanie všeobecných zásad, aby sme ochránili zdravie seba a svojich blízkych.

Adresa pre vyzdvihnutie osobných odberov je v našom showroome na adrese Pribišova 6, Bratislava.

PREVÁDZKOVATEĽ INTERNETOVÉHO OBCHODU:

Mulberry, s.r.o.
Hlaváčiková 12
841 05 Bratislava
IČO: 46799818

Osobné odbery po predchádzajúcej dohode v showroome na adrese Pribišova 6, Bratislava.

Nájdete nás vo vnútrobloku, hneď vedľa detského ihriska, pri cukrárni Kuuts 🙂

V prípade potreby nás môžete kontaktovať i na emailovej adrese ahoj@vtacatko.sk alebo na tel. čísle +421 917 418 176